Наш Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Весь перелік товарів на нашому сайті «in-home.store», що відповідає умовам п. п. 1-3 «Умови повернення та заміни товару» підлягає поверненню та обміну!
Умови повернення та заміни товару:
1 Товар повинен мати товарний вигляд, не мати слідів використання, забруднення і будь-яких механічних пошкоджень.
2. Збережена оригінальна упаковка товару.
3. Відповідна комплектація товару (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
– ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефоном, який вказано в розділі «Контакти»: (099) 232-65-76. Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
– ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? В даному випадки при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
– КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити з яких здійснювалася оплата.
ОБМІН ТОВАРУ:
– ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефоном, який вказано в розділі «Контакти»: (099) 232-65-76. Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
– ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІНУ ТОВАРУ? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
– КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар.
БРАК ТОВАРУ/НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАМОВЛЕННЮ:
– ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій / брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби і повідомити нам номер цього Акту і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
– ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ (ТОВАРУ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАМОВЛЕННЮ)? У разі браку товару або невідповідності замовленню вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну (Додаток №3).